Omotiverad och hettsätning

Helt omotiverad, sjukt onöjd med mitt utseende fettet bara flödar och desto mer äter jag, hungrig konstant sugen på geisha och lakritskritor hela tiden och just nu även marängshisch (sjukt bra stavning) har även stripigt hår.
Men jag får tänka om några veckor så blir det ännu mer promenader.
Men skogen har vi varit i varje dag förutom två sedan vi skaffa valpis.
Saknar även min fru så sjukt mycket.

& vågen tänker jag inte ställa mig på!
Duktiga ni är som kämpar med vikten och går ner, det är ibland svårare
än man tror!

Och ni som struntar i vad ni väger och mår bra ändå var stolta några kg extra är inte ohälsosamt.
men snart kommer väll diabetesen smygandes till mig, Ge mig motivation och ge mig självdiciplin och ta bort sötsuget(fast äter även fast jag ej är sugen) Sjukt jag vet!

Inte så många som läser min blogg längre men det är väll tur;)

Ha en bra dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0