Julafton

Känns nästan som jag vill skita i den just nu.. Har INGA pengar!!! Visst jul handlar inte om klappar men ändå sitta hemma och fira med Jimmie och donnan så får det nästan bli vi får "sjukanmäla oss" jag hatar att jag inte kan hålla i pengar de bara är borta vips* men inte såå konstigt när vi lever på min mammapening eftersom f-kassan inte gör sitt jobb!!
Men detta med pengar är ju "förbud" att prata om men varför?!

Och känns ju kul att vi har skuld på typ 12tusen det är inte mkt pengar för vissa men för oss är det de! Nej mer är det typ200tusen om man räknar med v-mackan den delen som m och h betala kul att vi har lånat så mkt pengar så de inte kan renovera klart deras hus!!

Men årets julklapp var en matkasse undra om la family skulle uppskatta det? Eller så kan vi laga mat så de får matlådor?

Idéer på billiga julklappar sökes

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör julklappar själv! Det är såå mycket roligare att både ge ocg att få :) Köp några billiga kanvasdukar och lite färg och låt er dotter få måla :) Det gjorde vi och det uppskattades mycket hos mor och far föräldrar!

2011-11-18 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0