Upp & Ner

Igår hade jag en sakna tackis dag <3 en massa tårar bidde det:( Tänker på dig Bebis<3

Min älskade vän Sanna har blivit Mamma <3 till en väldigt söt pojk(inte många nyfödda jag tycker är söta/fina, ja så tycker jag) Men han var riktigt söt! Grattis Stumpan hoppas vi(jag) får hälsa på i Sommar!

Jag LÄNGTAR så till STUDENTEN!!!! OCH TILLS MAISYS KISSUNGAR SKA KOMMA!!!!! OCH LÄNGTAR TILL SPANIEN!
MEN MEST STUDENTEN JAG KOMMER VARA SÅ FIIIN I MIN UNDERBARA FINA KLÄNNING OCH SÖTA SKOR OCH VITA KAVAJ(visar bild) SKIT SNYGG ÄR DEN MUMS PÅ DET! fast min fina utväxt är ju inte så grann, MENMEN THAT´S LIFE!

Seriöst jag har gått ned 22kilo fattar ni??!! kanske något kilo upp nu men ja vi säger -20kg då!


Vikt ca 80,2 KG (vägde det i dec 09)



Innan Operationen (njursten)  Vikt ca 69kg (några hg under 70)




X antal månader efter OP Vikt ca 58,2Kg






Min snygga kavaj!!

Den rosa hatten som ligger på glovet är ifrån Amsterdam! Om ni undra alltså;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, vad duktig du har varit! Grattis! :-)

Hoppas allt är bra med dig, ha det gott, kram.

2011-05-18 @ 21:47:30
URL: http://morslillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0