Upp och ned

Dagen började lysande, Donnan var på sitt bästa morgon humör hitills, underbara unge!<3
Fast vägde mig imorse och jag ska inte ljuga.. jag väger 62kg igen, så kom ihåg ÄT! åt nästan ingenting i några dagar och gick ned och nu upp, men varför sura för det bara räkna på ett ungefär hur många kcal jag får i mig.
Men vi har städat idag så förbännt x-antal kcal GÖTT!
Verkar som Donnan ska på picknick hon lägger ner skedar i sin låda, dagens outfit för damen är jättefina lägger ut kort någon dag.
Just nu skulle jag vilja kunna vara synsk och kunna spå min egna framtid, bara hoppas allt blir bra tillslut, för klumpen i magen känns som blyklump.
Nej nu känner jag mig bara fet och ful och håret ser förjäckligt ut och orkar inte ringa och beställa tid vill inte att de klipper av allt.



Redigt klädd inför pulka åken, väldans trevlans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0