Myyysigt

Magsjuka går här hemma yummie! noot.
Nu har jag bestämt vad jag ska göra med håret jag ska förbli blond kommer nog ångra mig annars, och tar ju "snart" studenten och då ville jag ju ha denna hårfärgen.

Jag har gått ned lite till så nuvarande vikt
60,4 kg (någon dag sedan) så 5,4kg kvar tills vikten innan Donnan Lovely!
fast det syns inte det som är det värsta, magen bara hänger! men naveln är ju inte förstörd iaf så det är ju positivt. Men jag ska inte styrketräna heller bara gå ned och sedan träna för jag vill vara smal inte ha "jättemycket" muskler inte riktigt min stil, utan fast snygg kropp!

Vill åka iväg till Turkiet i Juni, ska försöka få Jimmie att följa med vore nog väldigt roligt för Donnan och mig.
Annars blir det Mamma Håkan jag och Lilla Donnan blir trevligt det med! (Jossan Anderas och Majckie?)

Mål till/under Sommaren

*Bli smal

*Få snygg kropp

*Bli redigt brun ska faktiskt fuska, men att ha lite färg är snyggt!

*Försöka skaffa ett jobb

*Förmodligen flytta till Kd ( fast ska försöka att inte tänka på det ) ångesten,
fast jag har redan skaffat mig två inneboenden, Sandra & Sara <3 de får vara där varannan vecka! Tills jag vant mig ordentligt.



Ska även dela med mig av min absoluta onyttiga frukost
En macka med smör och chokladkräm

och igår

Drack cider (alkoholfri såklart)
Åt vitlöksbröd och potatis sallad till frulle
100g Fazer
En halv grandiosa kebeb pizza
Några nävar jordnötsringar
Några nävar Chips
Ännu mera choklad & Lakrits MUMS!

Vad onödigt! slösa pengar på godis och annan skit jag? nää ILLA!

Har prov imorgon i servering A jag får minst G ska öva på att bära tallrikar idag också, och hoppas jag får reda på provet på alkoholhanteringen imorgon tänk om jag bara får G då blir jag faktiskt besviken!
Struntar i livsmedelshygienen idag så får jobba med det i helgen, skönt att det finns på fronter.
Funderar på att gå ut en liten sväng senare, för jag har inte ens varit utanför dörren sedan i onsdags så illa är det.
Skulle egentligen tränat med Sara idag men är fortfarande fökyld och då är förkylningsastman kass och får svårt att andas när jag är stressad.
Hoppas verkligen jag får ångestdämpande tabbletter det är nog värt alla biverkningar (om det inte finns risk för ökad apptit) som följer med på köpet, ringer man vårdcentralen eller kan en psykolog fixa det? vet ju inte ens om jag kan ta det heller pga min epilepsi.
Och ska försöka med p-piller igen vad ska man prova denna gången? spiral vägrar jag sätta in. SVÅRT VAL!
Men inte
*Jasmin
*Orthonet Novum
* Cerazzete

Har ni förslag så skriv gärna



 
Saknar dig AnnaBanana!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag är en trogen läsare av din blogg sedan en tid tillbaka och jag måste säga att den är jättebra!Jag måste också säga att du har en väldigt söt dotter! Men pappan till henne står det inte mycket om (fast det kanske inte skall handla om honom i bloggen heller?). Men jag undrar om ni bor ihop ni 3 eller om du bor själv med din dotter? Tacksam för ett svar :)

2011-01-17 @ 21:49:40
Postat av: Josephine

ja kanske det :D

2011-01-18 @ 22:03:01
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Mamma A

Heej!

Tack så mycket! Ja visst är hon söt min lilla donna:)

Bloggen handlar om mig och Amina, så skriver inte så mycket om honom, jag och Jimmie bor ihop.

2011-01-19 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0