JAG VILL INTE..

Vara utan min älskade unge i tre dagar flera timmar bort..
Hon har sovit borta fre-sön flera ggr men då har jag bara varit ca 40min bort.. nu är det mer än TRE timmar, tänk OM något händer, då kommer de ta flera timmar innan jag kan komma hem.
Men skulle inte vilja ha den lilla Donnan på en buss så länge.
Och jag behöver helt ensam tid med min fru! <3

Måste även avboka en tid, men det känns dumt att avboka och känns även dumt att gå dit, om det hade varit en helt okänd hade jag inte oroat mig så mycket.
Och på fredag kommer de bli redigt jobbigt öppna mig för en person som man inte känner.

Dubbel Dubbel Dubbel det är mitt förnamn!

Och idag fick jag höra att jag inte ut som 21 kändes väldans skönt att höra det, de sa 18-19år GÖTT!
Fick även höra en sak idag men alltså det kan inte stämma isf kommer Frugan få sig ett litet skratt och M har nog mist sin chans till att få barn med en viss person HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0