8 Januari

Det är ingen vanlig dag för det är frugans födelsedag HURRA HURRA HURRA :D



Skrev ett inlägg igår men glömde bort att publicera, men inget intressant som vanligt!
Igår var Sandra här, Amina hade inte träffat henne på väldans länge, men hon var inte blyg för det inte!
Väldans trevligt!

Dagen idag vet jag inte vad den bjuder på.. Blir väll hemma, Jimmie är sjuk.

Men måste iaf till affären, har haft nu på sistone att jag inte ens orkar gå utanför dörren har en ful/fet depp period då jag kan stöta på någon ute och behöva säga hej, sjukt jag vet!
Men måste börja ta tag i detta, skolan börjar ju snart och då måste jag ju vara piggilin!


Kommentarer
Postat av: kristina

TACK:D

2011-01-10 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0