12 Januari 2011

Idag har Amina varit hos sin Nany några timmar, bra att ha vänner som ställer upp!
Var i skolan idag, seriöst vin är faktiskt inte riktigt min grej så lektionen var liiite små dryg.
Sen efter jag hämtat donnan så fick vi sällskap av Sandra till affären, där jag gjorde ett väldans onödigt men gott köp = Godis! seriöst jag har brutit varenda nyårslöftet..fy!
Jag ska ju inte dricka detta året men det struntar jag i, jag ska ha en rejäl fylla och bara glömma allt, smart va? det enda jag kommer må dåligt är alla kcal jag får i mig.
Jag längtar tills jag ska hälsa på min fruga och lite nervös är jag också förstås, men David har jag ju redan träffat.
Nej jag längtar verkligen! <3

Jag skoja med J igår jag slår vad om att M kommer säga
" Det som händer i Finland stannar i Finland"
och vet ni det hade han redan sagt HAHAHA shit seriöst, lite små roligt ändå.

Hur får man bort ångest? och stress? Inte min grej det riktigt.
JOBBIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0