11/1-2011

Blev ingen skola idag snorar hur mycket som helst = Inte såå jättefresh! Och kroppen på mår nada bra.. men ska försöka komma iväg imorgon skönt att komma härifrån också.
Idag har jag varit hos Sandra ett tag, jag säger bara vad skönt det är med så underbara vänner jag har!
Och så kom frugis för bi en jättekortis:( meeeen vi ses ju ganska snart, ska bli trevligt och se hur min Kleopatra har det i Drammen.

Ska även bjuda på ett kort på mig som togs midsommar 08 helt lovely var den kvällen, tills man fick världens utskällning som inte ens var mitt fel det som hade hänt;K

Dröm kroppen!



ps. Jag vet att min fot är superhet, ni skulle sett Gucci skon;)

Jag & Sandra hade en väldans disskution vad jag hade som sko den kvällen, Sandra trodde jag hade en plast påse och jag hade nada idé fast sen kom jag ju på Guuuuuuuuuucci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0