nej med stort N

Jag funderade på att bli brunnet jag har ett väldans slitet blondt hår( två sligningar på 1vecka) dock inte mitt fel utan frisörens! men mitt fel att det är ännu mer slitet pga jag struntat i inpackning.. ajja till saken
Jag smsa till min kära syster att hopn skulle ringa och så gjorde hon det, och så berätta jag att jag skulle bli brun/röd och då fick jag ett STORT nej, utan att jag ska vara blond, och att jag skulle inskaffa
* Inpackning
* shampoo/balsam för torrt hår (har för färgat hår..) trodde om man hade för torrt hår att håret skulle bli fett?
* och ha balsam som ska vara kvar i håret.

Så detta ska inskaffas idag! Måste ha fräscht hår till Studenten!

Och på tal om Studenten jag måste hitta en snygg klänning som sitter som smäck!


Igår spenderade jag dagen/kvällen hos moder skulle skriva ett arbete på datorn och jag var på så dåligt humör,  jag och självstudier går inte hand i hand och inte datorer heller.
Men hoppas det duger iaf.

* Vikten är ni nog lite nyfikna på, men vet ni vad jag har inte vägt mig på ett bra tag, jag sa att jag skulle vara nöjd när jag vägde 65 och nu väger jag typ 62 (förhoppningsvis inte mer) och jag är en 38 och inte 44 GÖTT!
Och mitt träningskort har gått ut, men snart vår då blir det jogga! 

Tänkte även avslöja vart vi ska åka
Mallis! så nu slipper jag att fira min födelsedag så puss på det!

Uppdaterar kanske senare för idag är det en Pappa/Mamma Dotter dag <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

HAha toker!! Du ska alltid va blond!!!! ;)

2011-02-07 @ 11:25:44
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0