60,9Kg

Bara 9hg kvar tills student vikten!
Jag pendlar mellan 62-60,9 verkar det som, ska snart ha herr blod också (mysigt det lät;) så då är jag väll uppe på 62 igen.

Jag & Jimmie skulle börja vara nyttiga idag men det sket sig som vanligt här sitter jag och käkar lakritspingviner så himla gott är det!

Jag har en mycket god nyhet också som jag ska dela av mig med, som gör mig väldans glad!
Vagnen vi köpte igår älskade Amina, jag kunde gå dubbelt så fort med den jämfört med den gamla, inte så konsigt när det är en stadsvagn heller men ändå?
& detta betyder:

Angelica Lindblom kan lätt vara ute och gå utan att en liten Donna blir "lite" putt efter 20min och bara skriker, plus Jag kan gå FORT och det gör så pulsen går upp och = förbränner mer kcal! GÖTT!

Måste även tillägga att jag har en oerhört snäll syster som lånat ut sin tv till oss, lite skillnad 28-42tum
Tack Syster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0