10 Feb

Dagen idag har varit bra, men mått lite illa, vet dock inte om det beror på det?
Idag har jag och Donnan härjat mycket och några kramar har jag även fått, hon är så himla söt när hon ställer sig bredvid en och kramar om benet och säger mmmm, underbar unge!
Och igår när hon badade så tog hon dusch slangen och undrade varför kommer det inget vatten? jag såg verkligen hur hon satt och funderade och lutade huvudet åt ena hållet, sedan så la hon den i sin balja och lyfte upp den, men det kom fortfarande inget vatten.
Världens underbaraste dotter har jag!

Och idag har jag även varit mig själv eller mitt gamla jag.
Svullen som en gris är jag också, hatar 5dagar i månaden!

Idag fick jag även höra att min mage känns som brylé pudding en sådan där grön.
Kan inte se på tv heller för Viasat krånglar.

Rörigt inlägg iknow

Tack J :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0