Trött

Sjukt trött, och trött = grinig! Och en unga som kommer in vid 3 halv 4 = orsak!
Blir nog bättre när vi flyttar hem igen (HOPPAS!) i need to sleep, men sov ju i helgen iaf;)
Var ute och gick med Sara igår myys <3 och jag hoppas och håller tummarna!
Bilen är även såld! Lovely 1300kr väldans bra för den bilen;)
så kanske B-vik idag vill köpa något mer till mamsen i julklapp, det är hon värd världens bästa
Mamma! & Många som tycker om våran Mamma det är ju bra :) eller jag vet ingen som inte
tycker om mamma, om min mamma skulle dö så skulle jag åka in på psyk skulle aldrig klara av
det och samma sak med Donnan.

Pratar igenom drömmar, det brukar jag göra med pappsen fast igenom en annan, bara 1 gång
vi pratat och det var farvälet tror jag? då sa jag att jag älskade honom och förlät honom,
men kommer inte ihåg om han sa något?
Men sista drömmen fick jag ju bara svar på en fråga men det var ju enda frågan som var
viktig. Saknar Pappa kommer ju inte ens ihåg hur hans röst lät..

Ha en bra dag

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0