Sugen

På att börja träna (köpt nya träningsbyxor(sitter åt slipper aset dallra) och en träningströja!
Donnan sover hos sin farmor inatt, men ingen sovmorgon för det jag ska gå upp kl4!
jag kommer vara död!
Blev staden förut inskaffat 10julklappar tror jag ink min och Jimmies (fick på posten)
H
oppas Grey kommer snart en julklapp till mig wihoo, faktiskt bra att välja ut sina julklappar
själv. Men något jag har svårt för är att vara tyst om vad jag köpt till folk, och de blir så trötta
på mig, men jag vill ju veta att det blir glada för det de får?
skärpning på mig!

Men hemligheter är jag faktiskt tyst om, men inte presenter :/ dumt iknow!

Nu blir det sova Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0