Vuxenpoäng!

Det har jag fått idag (tycker jag) Sa till för en ANDRA gång på Konsum i Grums om att barnmaten var GAMMAL och det sa jag till om för ca 2 veckor sedan. Och det stod fortfarande kvar så snäll som jag är sade jag till ännu en gång, skicka hälsovårdsnämnden på dom vore något! Barnmaten gick ut i Augusti. Tänk på stressade föräldrar som inte hinner kolla datum eller glömmer och sedan ger sina barn gammal mat fan riktigt illa!
Efter det blev det till den "Nya vårdcentralen" så nu har jag bytt till den ska ringa dit på måndag och beställa en tid, ska kolla upp detta nu ordentligt 3 månader lixom haha.
& Någon som såg debatt igår? Mobbad som jag är såg jag på det 24år och betéer sig sådär?? sjukt illa.
Jackie Ferm verkade iaf ärlig och sa vad hon tyckte och det ska hon inte få skit för, vuxen poäng till Jackie!

Lilla O ligger på magen och myser järnet men det är att en liten Frasse i henne.

Kristina var vi verkligen så jobbiga på gymnasiet?! seriöst..


Kommentarer
Postat av: KRISTINA

hahaha vi va nog värre än vi tror :D <3 lOVE

2010-09-25 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0