Ujujuj

Dåligt med uppdatering här..
Men har ju viktigare saker att prioritera;)
Har inte orkat lagt in bilderna från cameran än men hon är super gullig iaf!
Imorse bidde det träning sköv träningsvärk upskattas alltså 3dagars träning denna vecka plus en jädra massa godis finns det rehab för det? annars borde de starta en klinik för personer som älskar socker.. isf så skulle jag söka vård direkt. Gissa om jag är nervös inför vägningen på måndag..
Marie passade Amina idag så jag inte missade arbetsmiljö så det var jättesnällt!
Barnvakt varje torsdag måste jag fixa.. Och nej vi skaffar inte dagis för 2timmar i veckan noo way betala en massa för det om man kan lösa det på annat sätt.

Det kommer en one tree hill säsong 8 seriöst när ska de lägga av?!  Undra om Haley och Nathan får en flicka måtro? Och de fattas en massa karaktärer det spårar lixom ur, som alla andra serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0