Morgon träning!

Lovely!

7 September = 67 Kg
20 September = 66 Kg

Jag klarade det!!!

Jag sa - 3Hg i veckan och tadaaaaaaaaaa men nästa måndag måste jag vara under 66..Men det klarar vi!
Vad bra man mår av träning sjukt bra, fast sedan kommer de bli lite tjafs HÖHÖ! Men det hör inte till Vikt/Träning
Jag har ju blivit extremt lat brukade träna vid en halv 7-7 nu vid en halv 9 men det ska det ju blir ändring på sjävlklart!

Och Angelica hur går det med en promenad på ca 30min varje dag?
Ingen vidare alltså men ist för det så bränner jag Kcal genom att jaga Amina så det jämnar nog ut sig Kcal mäsigt.

Jag är verkligen sjuk bra tänkt er bara 11Kg kvar tills 55!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0