Fredag

Donnan somnade vid en kl 18 helt perfekto då har man hela kvällen till att göra något ovettigt.
Visste ni att kolsyratvatten är lika illa som coca cola är för tänderna? Det visste inte jag i alla fall, Jimmie var hos tandläkaren imorse och den vanliga frågan dricker du mycket dricka, och då var Jimmie duktig och sa att han mest drack bubbelvatten, men det var lika illa det är tydligen kolsyran som förstör tänderna, illa!
Det blev även en promenad idag, fick nästan panik inne på Ica vet inte vad som hänt.
Ska ta vara på denna helgen sen på måndag ska mamma få ringa för det vill jag inte göra själv, varken jag eller Jimmie vill men detta funkar inte i längden och man ska inte behöva lida, en  massa saker som inte är bra.

& snart ska man rösta men Moderaterna kommer tyvärr bli igen, jag gjorde ett test och jag var tydligen Vänsterpartist, jag som trodde jag var sosse men icke.
Varför ska Mona vara socialdemokraternas partiledare? hade gått väldans mycket bättre för dom ifall de hade haft någon annan. Läste på aftonbladet hon kunde inte svara på nästan någon fråga utan var helt luddig av sig.
Och man vill ju ha raka och ärliga svar, fast alla partiledare förvränger vell sanningen så det ska låta bra.
Nu ska jag & Attack kolla på One Tree Hill, Jossan fick åka hem idag också!

Ha en trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0