En jätte trevlig kväll med en av de bästa människorna som finns <3

Svårt att lista ut? nää det är ju Sara Johansson .
Haft väldigt roliga samtal även verkat vara de mest nyfiknaste personerna i Grums Höhö nej lite sisådär pinsamt;)

* Matte Söker Husse
* Trädgårdsskötare Söker Blomma
* Öron Herpes

Så kan samtals ämnen se ut när man är övertrött!
En ritkig trevlig kväll <3

Blev ingen träning imorse men inte är man lat för det inte, städade ca 1timma och klippte gräset ca 25min och lekt med Amina & vi får inte glömma ca 15min promenad se där ja en massa Kcal har jag gått ned!

Var även till skolan idag en stor Suck men får reda på mer på fredag.
4ÅR ska allt varit fixat innan jag skulle börja efter sommaren men har det varit deti  ETT enda år? nää varför lova om man inte kan hålla det?!

Inskaffade mig även en apelsin förut som ligger så fint på köksbordet den får slinka i magen imorgon, för nu är magen full med smet! Men fattades minst  100Kcal så det går jämt upp!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0