Drömkåken

Seriöst?!
Inte varit min & Jimmies tur månad precis vad händer härnäst?

Men vi ser iaf fram emot två saker, men vi är inte helt överens om en viss sak ;)
Men hoppas det går som planerat som det naturligvtis inte kommer bli men vi är värda 1 iaf!

Pappa var kvar i huset i Segerstad vem hade rätt?? Jo Moi kanske ska bli ett medium? Och jag sa samma sak som en som var därborta.. Känns skönt att man inte inbillar sig.
Och när jag var liten så visste jag vad som hände efter man dött utan att någon hade sagt något till mig och jag var bara några år gammal. Och i ett annat hus är det också något som inte är helt "lungt" och det har andra också sagt som känner av. Nu ska jag be en massa till gud och sedan kanske gå en kurs? tror man tjänar rätt bra som medium och hjälpa andar att gå till den andra sidan då gör man ju något bra och jag som ville hjälpa folk.
Och det att jag känner av med andra personer stämmer ju in totalt.
Men när en av mammas vänninor var i huset " nej jag känner ingenting, du kanske bara har känsan kvar efter det som hände" Jag stod och dammsög på övervåningen och kände att någon var där så snabbt sprang jag ner och det var i köket där han tog livet av sig.
Men igår när jag gick in i huset så kände jag glädje och det har man inte gjort på X-antal år.

Läs som sagt inte min blogg om ni stör er och jag vet att jag har rätt om detta!
Men jag trodde inte att man såg ljuset men ack så fel man kan ha.

Nu vet jag att du har gått vidare pappa och är på ett bra ställe <3

Var iväg och tränade imorse och ni tror inte att någon Norsk tidning var där och tog kort vet inte om jag kom med helt svettig och go, men de fråga vad jag hette och hur ofta jag tränade.

Så nu kör vi 3ggr i veckan och imorgon kommer jag vara helt slut göttit!

Ha en underbar dag för det kommer inte vi ha här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0