Äntligen!

Att man ska behöva göra det själv när man blivit lovad att det skulle vara fixat ujuj.
Men som sagt nu har jag skrivit in mig själv på några kurser så får vell se när en viss person insér att jag borde börja skolan och ringer..

Så nu blir det skola 2ggr i veckan iaf till och börja med :)
Har en skön träningsvärk idag känner mig som 90 när jag ska resa mig upp eller göra något, så blir att städa här hemma idag och förbränna lite Kcal!

Vi lagade även mat tsm idag det blev köttfärslimpa med potatis & löksås yummie!
Ikväll blir det att titta på Idol det är ju i kd.
Men vill jättegärna att min Mamma ska ha tid med mig så jag kan få träffa Lilla O!

Nästa månad kommer verkligen bli sjuktjobbig..


Leker vovve <3


Tackis springer i skogen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0