7/9-10

Första träningen på ca 2månader, blev en 55min (inkl promenaden) eller vi säger 1timma.
Mina ben var som spagetti när jag gick därifrån, men skönt att första träningspassaet är gjort.

Den 9 Juli vägde jag
Ca 70kg

7 september
Ca 67 kg

Kommer inte ihåg hg.

Men det är ju skitbra 3Kg och bara varit ute och gått men de sista 3veckorna har det inte gått i några knop nästan, men njurstensoperation och blodförgigting och sjuk efter det nää då ska man ta det lungt.

Och det ska gå sakta orka gå upp det igen?

Orkade ca 12min på crosstrainer men förbrände 130kcal.
Men blev mycket stryketräning orkar inte ha häng, plus det är inte lika jobbigt måste ta det lungt ibörjan för 0 i kondition just nu.
Mage tränade jag bara lite idag låg ner och tog upp benen 30 gånger.

Men träningsvärk imorgon förmodar jag och det vore ypperligt skönt.
Men vi startar med träning 2ggr i veckan och sedan ökar vi på.

Ska snart ta mig en kopp svartkaffe = Får igång magen plus den innehåller bara 3kcal.
Men självklart blir det en macka med smör på och kanske lite lättsockrad jordgubbssylt.

Men nu blir det minst 2 träning/vikt inlägg per vecka och kanske lite kcal koll.
Och självklart kommer jag inte sluta med godis som sagt man är ju Angelica Lindblom!

Men börja ät varmtomat antingen i ugn eller grilla och det ska vara svartpeppar på, nyttigare med varmtomat än "kall"

& ni som är med mig minska på saltet och drick minst 1 liter vatten per dag helst 2.
Och krydda maten stark.

Och ni som har barn ta bort deras mat först innan ni kryddar för starkt.

Ni som inte har tid att träna gå helst 30min varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0