2/9-10

Ingen höjdar dag precis, den 13:e september, Mamma och Tackens födelsedag kommer bli det svåraste beslut jag någonsin har gjort, men det blir såklart ett gemensamt beslut.
Fick med en broschyr hem och så läste jag och kolla på bilderna fan vad hemskt att det har gått så här långt, Men är det kroniskt kommer det inte funka.
Nej en riktig gråtar dag!

Och min stora syster ska opereras imorgon önskar henne all lycka till!
Och det kommer gå bra och så slipper du ha ont mer, ja förutom några dagar efter förstås.
Och hon fick sova bland 4 andra illa max tycker jag man ska få dela med en.
Lätt att kunna sova när folk snarkar och skriker och så har man ont på det.
Nej stackars min syster! <3

En ritkig skitdag!

Men en promenad tog vi iaf, och så fick Tackis springa i skogen förut och det kommer det bli varje dag.

Och fick plocka ur bajset på Amina förut tur att de inte hade hunnit åkt Jimmie och Sarah fick hålla i Aminas ben, hon skrek och hade så ont , fast det gick över rätt snabbt när vi fick ut den och så blev det en massa idomin.
Ändå så har hon fått katrinplommonpuré. Nej stackars min fina Amina <3

En positiv sak i have nooo pain!

sen blir det film och mys med Attack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0