1/9-10

Har inte sovit många timmar inatt men helt förstårligt.
 Mammsen kom och hämta mig vid en halv 9, super nervös ännu mer än vad jag var inför operationen, vill juh inte bli sjuk igen och ha så ont någonsin igen, super gulliga sköterskor som vanligt, och det var samma läkare som operarade mig hur trevlig och bra som helst, jag ville ha lugnande men det skulle man tydligen ta 1 timma innan, så det struntade jag i, mamma följde självklart med in och pratade med doktorn.
Efter det följde jag med en sköterska då där inne började jag nästan grina men kunde hålla tillbaka tårarna, vi pratade om allt möjligt så det gjorde mig lugn, och hur ont kan det göra?
Och så fick man bedövning i urinröret sved till lite, och så skulle det värka nervös till tusen sen så såg jag instrumentet de skulle köra in en camera och en tång i mitt urinrör, (skriver det många ggr så det ska låta extremt synd om mig) och Ja det gjorde rätt ont men som sagt har man fött barn och haft njursten så finns det inte någon värre smärta, så, så farligt var det inte. Kan inte riktigt beskriva hur dränaget såg ut grönt och så såg det ut att vara gjort av gummi. Just det jag kissade även ut den, en konstig känsla. De sprutade in vatten.
Men att kissa nu efter är ju inte så skönt, men de skulle ge sig innan 3dagar!


Så efter den 28:e är jag FRI!

2 Liter vatten varje dag ska även drickas.





Kommentarer
Postat av: Lena Johannesson

Usch! låter inget vidare. Hoppas du snart blir helt frisk! Kramis!!

2010-09-02 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0