0 Vuxen poäng!

Till mig idag, brukar aldrig glömma viktiga saker men idag glömde jag bort Aminas tandläkar tid 75kr till dom kuwl, men ska byta till en tandläkare i stan mycket bättre där än folktandvrården här i Grums.
Har verkligen haft fullt upp nu de senaste dagarna, känns faktiskt väldans skönt!
Skippade träningen idag har inte ritkigt en förklaring varför jag gjorde det älskar ju att träna, men blev en promenad med Marika, som även satt barnvakt åt lilla damen idag när hennes moder var i skolan.
Hade lite panik igår om jag skulle få barnvakt eller inte så smsa Marika vid en halv 23 igår, så det var jättesnällt!
Tagit bort Aminas Mjölkskorv nr2 idag, så får hoppas på att det inte kommer tillbaka mer, det är så snuskigt med skorv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0