Vad jag älskar min dotter hon är så fruktansvärdt festlig!

Seriöst hon är så underbar, och när hon är så sur och står och skriker för hon inte får sin vilja igenom, man ska egentligen inte skratta fast svårt att låta bli när hon blir illröd i fejjan och är irriterad och sen nästa sekund står hon och skrattar. När hon är trött är hon inte så snäll hon drar en i håret och nyper en Ja det gör ont hennes nyper är inte att leka med. Så man märker när damen är lite trött! Och ibland kommer hon fram och pussar en och förut blev jag faktiskt anfallen av pussar! Jag älskar verkligen att vara mamma till Amina!
Men sen kommer ju stunderna jag bara vill dra täcket över huvudet och soooooooooova eller något!
Idag ska damen sova hos sin farmor och faster, seriöst saknar henne redan och hon åkte kanske för 1timma sedan.

Nu till något snuskigt nej vidrigt..

(Nisse?) har fått MASK eller så hade den inte försvunnit helt borde vara det! har tagit reda på deras behov två ggr idag och dammsugit och torkat. De fick avmaskningstabbletter för kanske 1,5 vecka sedan, men vi ska ge dom sen igen, men tänk om den inte försvinner då får det bli herr/dam vetrinär som gäller!

Nu får det nog bli duschen och sedan lite smink, men klänning eller jeans det är ju frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0