Myyyyyyyyyyys<3

Idag har min älskade Sara varit här alltså min allra bästa vän finns ingen bättre än henne, en massa kärlek till den underbara personen!
Fick panik ont i magen förut lite mindre mys kanske höhö, fast nu är det smärtfritt!
Idag har jag ätit after eight för det får jag, fast kanske åt liite för mycket. Någon mer än jag som är spänd för imorgon?! eller ni kanske inte är måndags vägare. 7dagar imorgon puuuh säger jag bara, men ae får jag äta gött det iaf!

Kvällen igår var riktigt lyckad, blir nog "ut" om 2 helger igen så ska snart inskaffa lite mer alkohol. Amina hade sovit jättebra hos sin mormor & morfar duktig hon är min lilla Donna <3

Måste avboka ett möte imorgon, hinner inte till skolan annars och skolan är ju prio 1.

Nu ska jag hänga tvätt och sedan sova så God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0