Min dotter <3

Hon är verkligen helt perfekt alltså helt perfekt!  jag fick den finaste gåvan som man kan få (enligt mig) ett barn.I magen var hon bara en konstig Alien som bubblade runt i min mage och sedan 05.06 den 21september -09 så var hon plötsligt en bebis ett barn som var mitt & Jimmies som vi ska ha ansvar för i 18år och uppfostra till en bra människa och lära henne bra värderingar och skydda henne från elaka saker osvosvosv osv! 
Min lilla fis har blivit en stor tjej nu!

Hon har varit iväg på möte idag, hon fick följa med sin mormor och hon skötte sig utomordentligt!
Medans jag var i skolan och försöker få betyg!

Har även ändrat Aminas fonder, jag är mer en feg människa av mig struntar i om räntan är hög eller inte bara man får ut det man sparat, men nu så har jag bytt så får hoppas att pengarna rullar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0