Inväntar 11.30

Då blir det Bvc på den nya vårdcentralen första gången där, hoppas på att bvc sköterskan är bra där också!
Dagen började med träning idag hur gött som helst 40min på crosstrainern = 424 Kcal & så tränade jag ben och armar också.
Seriöst igår vid en 23 blev jag akut sugen på KÖTT alltså seriöst?! Så när Jimmie kom hem stekte han pepparbiff till mig, och så hade vi salllad till hur mumma som helst!
Åt även after eight igår, ska ju vara ärlig här, kommer nog köpa chips senare också.

Jag har tagit ett beslut nu som jag ska hålla, jag vill inte ha några falska människor i mitt liv, man har ju Amina att tänka på nu också, kul för henne att börja gilla någon och sen försvinner den plötsligt.

Ha en underbar dag!

Får ju inte glömma en bild heller! Vad ska man bjuda på tro..


Moi och min underbara dotter <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

okej hoppas att denna dag blir bättre! :)



Jo då min dag var helt okej :)

2010-10-29 @ 10:36:07
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0