Fusk

Jag har fuskat men STÅR för det!
Här ska jag icke ljuga idag åt jag ca 5-6polly så det så! Har även ätit ca 4kakor, men så kan livet vara ibland, men det gör inte så mycket man måste kunna få äta ibland, annars kommer jag moffa i mig hur mycket som helst sedan när jag "får" jag kör ju vad med mig själv sådant som funkar för mig lite schitzofrini sådär, men huvudsaken det funkar!
Har rejäl träningsvärk idag måste även säga plankan gjorde sitt idag ujuj vad skönt det är!
Idag har vi varit en stund i Segerstad sedan har vi även tagit en promenad i det fina vädret Zimzon fick också följa med, så en 40min tror jag vi gick? Ska kanske iväg och träna senare också!
Blir ingen träning imorgon eller på torsdag.. så måste iväg!
Imorgon blir det en tidig storhandling ska bli skönt med en massa mat hemma igen, dyrt att småhandla hela tiden.

Ha en fortsatt bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0