Fläckligt

Hår har jag nu inte så snajsigt om jag ska vara ärlig, funderar på att ringa så hon får fixa det.

Jag måste ha några kloka råd av Frugan & Sara de enda som kan förstå och inte dumförklara okej Frugan kan ju det men då är det självklart med kärlek!

Nervös inför måndag blir väll antibiotika bara hoppas att jag slipper åka till S och kolla,men måste verkligen ha den tiden för detta funkar inte att ha ont. Kissa på ett öppet sår känns inte så frestande va? & det måste finnas något man kan göra åt det leva på antibiotika funkar inte i längden då tar ju inte den tillslut och då får man leva med det KUL!. 
Jag som vill ut på lördag men får la se hur det blir med den saken

nu vaknade världens bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0