Å nej

detta halsont fungerar icke för en Angelica Lindblom som vill bli smaler! Usch vilken dum hals jag har känns som strepsil reklamen & zyx funkar inte rena rama skiten!  Men det blev en promenad när vi mött upp Sanna.
För på Måndag vill jag ha resultat på vågen något hg ner iaf för det är jag värd!
Men tränade iaf Måndag Tisdag får nog nöja mig med det.. om inte detta ger med sig förstås.
Imorgon blir det fixa till Barret hoppas på bra resultat denna gången, min frisör har ju slutat, blev alltid nöjd hos henne. Så måste hitta någon ny bra! Men vet ingen.. denna går jag nog inte till något mer förutom  imorgon då.

Min Bästastevän Sara har varit här idag mysigt! Känns skönt att lätta hjärtat ibland

Detta inlägg är ifrån igår internet är ju inte det bästa..

Fixade håret idag också ser bättre ut än igår men det enda jag ville var att ta utväxten och ha samma hårfärg som jag hade men icke då men får vara såhär ett tag sen blir jag nog brunett.
Förkylningen har kommit nu också mysigt eller inte!
Och vill inte gå i skolan mer man får ju inte information om något, nej en riktig skit skola är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0