65,9 Kg

Under 66kg så rätt okej ändå?
Har precis ducshat sitter med inpackning i håret ska skölja ur det om kanske 20min Björn Axén <3
Har ju som sagt tränat idag, dit gick helt okej att gå men motvinden hem var ingen lek ujujuj. Brände 230Kcal idag göttit värre! & självklart blev det styrketräning också bort med dallret, men kanske bara ska köra fettförbränning? skulle ju gå ner då.. Men jag ska inte stirra mig blind på vågen!!

Amina sov hos sin faster & farmor inatt, ska ändå så in och jobba sedan så lika bra att hon sov över och hon lider ju inte precis av det min lilla Donna!

Ska svänga förbi Bergvik sedan fått in moneyyyyyyyyy skönt värre ska kolla skor till mig och kläder till Amina.

Skriver kanske senare så ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0