6/10-10

Tränade imorse också typ ensam på gymmet hur skönt är inte det! Svetten bara rann yummie.
Träffade R idag också gick helt okej, och så har jag varit i skolan så idag var Mamma barnvakt till världens bästa unge<3 Är lite nervös inför imorgon också det är jag alltid men ändå.
Skolan gick hyfsat bra idag, men saknar min gamla underbara klass <3 vi hade det alltid så bra och roligt tsm allihopa ingen prata skit om någon utan alla gick jättebra ihop HAHAHAHA noooooot!! Nej den klassen saknar jag dock inte förutom Frugan förstås men vi har ju en egen klass! Jo Anna saknar jag ju förstås.
Utgång får det bli snart också och bara känna spriten rina genom kroppen och finnarna bubblar upp en efter en och fettet bara flödar låter inte det mumsigt?! Jag är verkligen ingen alkohol människa men drinkarna i Cypern slank ner rätt så lätt en efter en de var rediga saker de. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0