5/10-10

Har tränat nu på morgonen var segt att gå dit etersom jag inte hade någon t-shirt att träna i som är bekväm men wtf fick ta en ful från Gina, var många på gymmet idag men förbrände mer Kcal idag än igår!
Jag misslyckas hela tiden på kvällarna; Imorgon ska jag inte äta blablablabla det är då jag äter när jag tänker att jag ska vara nyttig! Fy på mig!
Idag ska jag äta en massa proteiner Kött<3
Skola blir der senare och Bio ikväll.

Svullen mage har jag också funderar på att köpa jäst kanske det får igång magen lite..druckit kaffe iaf!

Fixat Klipp/sling tid, har ju en fin utväxt och en dm slitet hår.



Kommentarer
Postat av: kkkkkkkkkkkkk

söta vi e :)<3

2010-10-18 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0