3 timmars

träning idag såå bra jag mår! seriöst gudomligt bra, sammanlagt 2,5timme på gymmet idag plus 30min promenad inte illa Angelica! Du är skitbra!!
Tränade imorse 1timma och nu på kvällen med Sara 1 timme och 30min!
Ja jag ska vara nöjd med -3hg men ska vi säga -4hg nästa vecka?
Ska kanske köpa träningsbyxor på onsdag.. men har unnat mig redigt mycket denna månad men det är jag värd!
Har faktiskt inget vettigt att skriva som vanligt, men träningen och viktiminskningen är ju det viktigast i denna blogg! Så läs inte om ni stör er, så det är erat val.

Får se ifall jag orkar stå på benen imorgon också!
Just det ni ska få se en bild nästa måndag också på magen det synns verkligen!!

Sov gott



Kommentarer
Postat av: Josephine

GUD VAD DU ÄR DUKTIG!!!! :D Min toppen syrra! :D

2010-10-25 @ 22:49:39
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0