22/10-10

Då var ¨man ännu en tand fattigare, denna gjorde riktigt ont nu efter och en massa blod något som ogillas, bara 2 kvar nu då får hoppas på att de kommer upp annars måste de greja i munnen lite extra och det vill jag verkligen inte!
Försöker lägga lillsnärtan men går sisådär men var några timmar sedan hon sov, och vill inte ha en små sur unge när vi har besök.


Och det var inte riktigt så jag menade men inte lätt för dig att veta förstås vad jag menar när jag skriver så luddigt som jag gör, men ska försöka bättra mig som jag sagt!

Allt blir bara fel känns det som hela tiden fast man inte gjort något, svårt att skriva här eftersom det bara blir fel här med.

Men bara att se framåt och hoppas på 2011 kommer bli ett ypperligt bra år, för lite ska att ta och hända då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0