1:a Oktober

1 Timma i skolan idag skönt värre, blev lite gjort iaf men mest bara prat så det var trevlans.
Sen blir det Ica måste köpa Tomat älska varm tomat<3 Och en massa svartpeppar så man knappt kan äta tomaten. Måste röra på mig också har juh två alternativ ut och gå eller städa städa bränner ju jag en massa Kcal det blir att tänkas på!
Ska dra iväg Jimmie till den Nya Vårdcentralen så vi byter till honom också, han har ju ont i knät igen men självklart vill han inte till Doktorn så typiskt han, och nu fick jag till svar Mäh!
Så tråkigt med vädret ute Grått! Måste iväg och köpa nya pjucks ni ska se mina sulor på mina tygskor ujuj vilken syn säger jag bara, men egentligen ska jag ut och gå i mina gå/spring skor men snyggt med leggins till det? naaee. Men något som var riktigt hett var min Gucci sko från London den var inte att leka med och jag gick till och med ut i dom på krogen hade ju jeans till så dom kanske i syntes så mycket har tyvärr ingen bild så jag kan visa er, har inget kort kvar när jag hade dom ska se ifall jag kan fixa fram ett!

Snart vaknar min Donna ha en förträfflig dag!



Lilla O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0