- 6 Hg

Denna vecka känn på den!!
Känns ypperligt skönt om jag ska vara ärlig!
Vikten denna vecka
64,6 Men ingen träning denna vecka känns rätt nej otroligt jobbigt, och blåser ute får bli en storstädning istället.
Måste även köpa Jeans men känns tråkigt att köpa eftersom jag är i mellanläget och ska neråt.
Nu kommer vi få det rätt kämpigt ett tag framöver jag & Jimmie gissa vad vi ska göra! Systeryster vet iaf.
Tog även bort inlägget för en viss person tog illa vid sig, inte det som är meningen förstås. Men det är nog som Jossan sa så rätt komiskt iaf;) Och jag ska försöka skriva så ni förstår vad jag menar, men svenska och jag går inte riktigt ihop, som jag skrivit X-antal ggr!

Ska äta paj sedan med många Kcal i så får inte äta så mycket mer idag så efter det får nog bli kyckling och varm tomat ikväll.

63Kg är målet till Jul också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0