Tränat

Idag med skönt värre! men idag blev det bara 40min på crosstrainern men är super nöjd med det ändå, + 10min promenad.

Har jag berättat om mitt midjemått? skulle egentligen visa en bild men dryg som jag är har jag inte fixat de.. Men när jag började träna hade jag 107 och nu har jag 92!  Så mäta ska man att ta och göra, Min mage är nästan jämt svullen känns väldigt kuwl noot ska nog ta och sluta med tuggummie som jag sagt huur länge som helst, men ist för godis så tar jag det ist, och svullen mage och gaser är ingen höjdare alltå!

Nu är det inte träning förän måndag och vägning, hoppas på bra resultat denna vecka ja iaf ner något hg.

& lunch idag bli Lövbiff och varm tomat smarrigt va?

Ha en väldans förtäfflig dag


Kommentarer
Postat av: Josephine

Gud va fin du är angelica!!! Det syns SÅ väl på dig nu!!

2010-11-09 @ 13:32:10
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0