Spontana familjen!

Igår kl kvart i 6 åkte vi och lämnade Amina hos sin farfar, och sedan åkte vi till ullared så himla glad att inte damen följde med för huuuuuuur mycket folk som helst!
Det var ganska överskattat det borta om jag ska vara ärlig men skönt att komma bort bara jag & Jimmie, men vi spendera att lite pengar, och jag köpte mig en jättefin jacka hur nöjd som helst!
Men aldrig mer åka över dagen stackars min Jimmie!
Förut överasskade vi Jimmie på jobbet, Mamma och Håkan kom och hämtade mig och Donnan så käkade vi på Harrys i säffle god mat min man gör!

Tränade även imorse förbrännde närmare 500kcal SKÖNT! Ja och sedan styrketränade jag förstås, men ska inte göra det på 1 vecka nu och bara köra fettförbränning och mage, ja jag kan ju försöka nöja mig med det..men det är ju så skönt att träna!

Vi ska även göra en tripp snart igen men då ska lill älsklingen med <3

Ska träffa min Fru snart alltså inte snart snart men snart LÄNGTAR!!! <3

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Fynda julklappar hos mig jag säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-04 @ 01:50:54
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0