Seriöst!

Vi är fortfarande osäkra på kattunge nr2s kön, moder kolla förut och nu tyckte hon att det såg ut att vara en hon!
Nu när man var inställd på att det var en hane, kanske helt enkelt får bli ett namn som både killar/tjejer kan ha tex. Kim eller varför inte Annika? Jaa Annika är även ett kill namn står i en gammal namnbok!

Imorgon ska vi upp vid en 5 stackars Jimmie som ska köra!

- 1hg på 1 vecka, lite besviken men kanske inte ändå jag får räkna med att de sista kg kommer vara svårare än de första kilona jag gått ned.

Ingen träning idag var helt slut imorse men ändå så tränat 3ggr som jag ska plus 3promenader!

Min bästaste Sara var här igår hur mysigt som helst, vi bakade även en god spcialgjord icke kladdig kladdkaka med ljusblockchoklad i, kommer inte ihåg vad vi döpte den till dock men vi är ju sååå bra på att baka jag & Sara!

Ha en bra dag




<3


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken fin bild (syns du gått ner ). Det är alltid lika kul att komma till er min extra familj! Massa Kärlek till er !<3 (:

2010-11-14 @ 23:26:19
Postat av: sanna

Ja, men va skönt de är o mogna på ett sätt.. Precis... Allt man gör måste man ju tänka på nån annan än sig själv ;) Jag har precis gått in i v17! Magen har väl växt lite, men inte så de syns direkt, ser mer ut som jag e lite svullen efter en måltid ;)Har inte kännt ngn rörelse än, tror jag inte! Längtar efter deeee!! Du får va nyfiken jag är likadan vet du ju ;) För övrigt kmr jag ha supersvårt att komma innan årsskiftet.. Är bara ledig en dag i taget nu till jul ;( Men vi får höras av. Hoppas allt går bra med skolan å så?! :) Puss å Kram

2010-11-16 @ 09:17:59
URL: http://sannawohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0