..

2/3-10
Mage: 107,5 cm
lår: 61,5 cm
arm: 32 cm

24/11-10
Mage: 91 cm
lår: 60 cm
arm: 29 cm

Jag vet ju inte ritkigt vart man ska mäta och så men detta är hur jag mäter iaf, kanske inte ser ut som en jättestor skillnad på siffrorna jag har en bit kvar men kolla bilden jag är SJUKTNÖJD!



Mage:  - 16,5 cm
lår: - 1,5 cm
arm: - 3cm

Där jag tränar har jag två favoriter de är så himla trevliga och de peppar en och en av dom kom fram till mig och fråga hur mycket har du gått ned, och hon andra förstår inte hur jag orkar!  Ja jag är stolt & det har jag rätt till att vara!

Och jag tänker inte ursäkta för mina ursöta bristingar och hängmagen!

Har nått mitt mål till jul så det känns underbart skönt!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är SUPERDUKTIG Angelica!!!!!!!! ÄR avundsjuk på din vilja!!!!

2010-11-26 @ 13:38:00
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0