9/11-10

Morgonen började med träning, egentligen Jimmies träningsdasg men han hade ont i magen så jag fick ta den, bara crosstrainern idag 47minuter! duktigt av mig!
Sen blir det skolan, ska ha bordsdekoration den kursen är iaf rolig, får se ifall jag går själv eller inte.
Igår var i även ute och gick ca 4-5km och Donnan knata på rätt ordentligt hon med, ni ska att få se bilder någon dag!
Egentligen vore det bra ifall vi tog en tripp till kd, men får la se hur de blir med den saken.
Snart Julafton hörrni! lite julklapp panik sisådär men TVÅ person är helt klar alltid något.
Men Mamma,Håkan & syster har jag inskaffat en varsin åt än så länge!

Måste även skryta om min syster som är så duktig och går ner så mycket i vikt!
Hejja!

Ha en bra dag




Såååå söt!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tsss, taack smöla!

2010-11-09 @ 13:31:00
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0