+ 3hg

Sugit värre iknow! nu kan ni skadeglada människor sitta och skratta åt min viktuppgång... meeeeeeeeeen får skylla mig själv alldeles för mycket

* After eight
*Ätit försent på kvällarna
* haft grädde i maten ist för milda lätt
* ätit ost
* 2 mackor till frukost
* chips
* ALKOHOL två lördagar på raken!
& För lite Varmt tomat! ;K

Men då vet vad jag kan ändra på!
Tränade även 4pass förra veckan.

Nu är det bara att ta nya tag, men min dag blev ganska bra ändå efter vi fick posten, så imorgon ska jag & Jimmie vara borta en hel dag och Amina ska vara hos sin Farfar och hans sambo!

Tänkt ut vad systeryster ska få i julklapp också, det är inget hon kanske vill ha, men det struntar jag i för hon kommer nog bli glad ändå.
Jossan har klagat på sen vi flyttade in att vi inte haft en dörrmatta och tror ni inte hon har köpt en till oss nu omtänksam som hon är!


Varit i skolan idag och haft möte, ska inte vara med mer på arbtesmiljö och säkerhet, så det skulle dom fixa!
& Mötet gick bra, mamma vart helt förvånad hon trodde jag hade mer kvar att göra, så det kändes mycket bra.

Var ute i lördags det var redigt kuwl men snappsa var nog inget för mig de, men var bara lite seg dagen efter men tror det berodde på att jag hade feber! & vet ni vad vi kanska ska göra på lördag jo ut igen förmodligen.. men tror fasen inte jag pallar det, märks att man inte är 17-18år längre!

Nej nu får jag packa lite till Donnan <3


Kommentarer
Postat av: Josephine

Tssss :D Ni behöve en dörrmatta! :D Hoppas jag får en fin julklapp! :D hihihi

2010-11-02 @ 21:08:15
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0