- 7hg!!!!!!!!

Ja ni läste rätt -7hela hg från i måndags så jaa happy face :D
Ska börja väga mig på fredagar ist större risk att det visar positiva siffror då, & där jag skriver in min vikt varje måndag så skriver jag in fredagens vikt! Fick mig en liten utskällning att jag gått upp 3hg.. så nu blir hon nog lite mer positiv!

Blir kanske Ikea senare om min Moder har tid idag!
Ingen utgång idag heller ganska skönt faktiskt, så nu kan jag slösa ut kcal på annat ist!

Igår var min Älskade Fru här jättemysigt hon hade även med sin David, roligt att träffa han också. Ska även ta en tripp till Norge inom snar framtid! Älskar dig Kristina Everstam <3

Ha  en trevlig dag

Over and out

Kommentarer
Postat av: kristina

och jag älskar dj!!

2010-11-09 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0