Vila!

Ja nu sitter jag här och tar igen mig lite!
Ja det bidde fullrulle idag GILLAS! Älskar när det händer saker, blev en tur till skogen och lite körning ca 20 meter sammanlagt men duktig är jag kunde tom. BACKA ja så kan de va! Och så efter det åkte vi till moder och styvpappa och skulle måla men blev lunch i vålberg förem tur det annars hade jag vell svimmat, ja sen målade jag och Jimmie, och så åkte jag traktor fast bara skopa förstås.. ja iaf jag är höjdrädd men jg ville måla så bara att stå ut, men  kände mig svimfärdig så fick bli lite vatten så har druckit mer än 1liter vatten idag för att vara exakt! Men iaf det blev jättebra! Skulle egentligen plockat kvistar/pinnar men när jag gjorde de som anföll myror mig så nej tack!
Precis lagt Donnan så blir vell att lägga sig snart!
Är riktigt stolt över Jimmie Andersson idag :) <3

Nu ska jag kolla hus på hemnet!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja men precis. fattar inte att dom ska vara så sega och slappa jämt :p

Oo duktig kille du har som tvättar bilden ;)



Mitt ex pratar med en norsk nu om att sälja våran hund ;)

Duktig han med ibland :p HAHAH.



ha en bra dag :)

2010-05-19 @ 13:11:31
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0