Promenad

Med Amina, Linda och Neo blev en tur till apoteket och kolla lite hus på vägen dit :) Nu sitter Amina och kollar på Bolibompa och klappar händerna och pratar, gav nyss damen lite mat och hon är väldigt tacksam av sig hon spotta gröten på mig! Senare när Jimmie kommer hem kanske det blir en tur till Maribergsskogen bara hoppas på att det fina vädret håller i sig.
Åt nyss lite lunch inte det nyttigaste dock och coca cola till, illa!
Har en övertrött liten Donna som sitter och "spottar" Mitt lilla liv.
Tror det är någon mer tand på G!

Vet inte om jag kanske ska skaffa lösen till bloggen så man vet vilka som läser, så kan man ju skriva lite mer privata saker:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du åka te mariebergs skogen utan mig nu? ;) :( Haha duktig liten fröken som kan spotta :)

2010-05-03 @ 15:11:40
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

näää inte skaffa lösen

2010-05-03 @ 17:06:13
Postat av: Åsa

jag är inne och läser ;)

2010-05-03 @ 21:05:57
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0