Lite gott och blandat..

Vi börjar med lite gott, JAG har gått ner 7KG sedan DECEMBER jag vet jag är skitbra! + jag har kvar min kära choklad och saltlakrits! Gå ner i vikt och ändå så äta godis kan livet bli bättre?;)
Skriver väldans mycket om vikt och så i bloggen men det är också det den är till för, gillas inte det så behövs det inte läsas ditt val!

innan graviditet 55Kg
21sep = 86 Kg
21sep = 78-79 Kg
december = 80,2 Kg
Idag = 73,2 Kg

Kom ihåg man ska inte gå ner i vikt fort ifall man är fet/tjock och inte vill ha fläsk/hud-häng?

Jag älskar att ha ben, det är dom jag är mest nöjd med min kropp, de är inte vackra men de är så användbara gå jogga springa (inte för att jag det då..men de kommer..) träna!

Men måste tillägga har bara tränat 2ggr denna vecka och minst ska det vara 3ggr men har blivit skogen och en massa promenader ist!
Och igår var jag på bergvik i ca 6 eller närmare 6 och en halvtimma motion svar JA!

Nog tjatat om mig.

Någon mer än mig som läser Katrin Z blogg?
Om inte LÄS! www.finest.se/katrin


vad riskabelt det är att  vara gravid och föda ut en underbar liten/stor bebisen!

Idag blev det skogen sedan en sväng till moder och håkan de åkte idag inte alls avis.. och så blev det en trevlig promenad med Linda och barnen plus lite regnstänk!;)

Ha en trevlig kväll!



 Vad igelkottar är söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0