Fullrulle

Idag har man verkligen gjort nytta!
Blev att träna 45min + 20min promenad, sedan Måla ca 1timma och sedan promenad med Linda och barnen:)
Och så följde de med hit för Linda skulle passa Donnan så jag kunde städa, Så Linda hade fullt upp med två barn :) Tack för hjälpen glömde jag säga det? Amina babla på som bara den idag lik sin moder.. ;) Och Neo var också väldigt pratig idag :) Och så åt de Gröt och nu ligger Donnan helt däckad här, men hon somna väldigt tidigt så nu får man räkna med en förjävlig natt:/

Imorgon ska det bli fint väder Linda har redan letat fram bikinin och sandaler och jag tar flipflop och shorts lagomt varmt för det nu?;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vsg! :) Nästa gång kanske ja behöver hjälp :):)

2010-05-06 @ 21:49:57
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0